HTML5 - 5 Runda – Przesuwanie Mapy 2.0 (30/09/14 - 16:01)

W ostatnich tygodniach pracowaliśmy dużo nad osiągami przesuwania mapy, w celu uzyskania szybszego działania gry oraz lepszych wrażeń z gry. W tym celu poprawiliśmy wiele problemów technicznych, np. teraz buforujemy mgły wojny. Wszystkie te większe i mniejsze zmiany powodują wzrost wydajności o 60% w stosunku do ...

HTML5 – Poprawki błędów i mniejsze usprawnienia (09/09/14 - 14:43)

Chociaż ogólną wydajność klienta HTML5 i stabilność gry są nadal naszymi celami głównymi na razie chcemy przedstawić długą listę mniejszych usprawnień z zeszłego tygodnia. Należy pamiętać o odświeżeniu gry, aby uaktywnić te zmiany. Oto najważniejsze zmiany w szczegółach:

HTML5 - Czwarta runda – Ekspresowe ładowanie (03/09/14 - 13:06)

Na pytanie, jak możemy poprawić naszego klienta gry, okazało się, że przepustowość i powolne reakcje przycisków w grze, były problemem dla wielu z was. Skupiliśmy się na tym i dzisiaj wypuszczamy duży wzrost wydajności: początkowy czas ładowania zostanie znacznie skrócony(gra teraz potrzebuje tylko część ...