HTML5 – Poprawki błędów i mniejsze usprawnienia (09/09/14 - 14:43)

Chociaż ogólną wydajność klienta HTML5 i stabilność gry są nadal naszymi celami głównymi na razie chcemy przedstawić długą listę mniejszych usprawnień z zeszłego tygodnia. Należy pamiętać o odświeżeniu gry, aby uaktywnić te zmiany. Oto najważniejsze zmiany w szczegółach:

HTML5 - Czwarta runda – Ekspresowe ładowanie (03/09/14 - 13:06)

Na pytanie, jak możemy poprawić naszego klienta gry, okazało się, że przepustowość i powolne reakcje przycisków w grze, były problemem dla wielu z was. Skupiliśmy się na tym i dzisiaj wypuszczamy duży wzrost wydajności: początkowy czas ładowania zostanie znacznie skrócony(gra teraz potrzebuje tylko część ...

Nowa partia ulepszeń dla wersji HTML5 (25/08/14 - 17:36)

Mija kolejny tydzień i chcemy Wam przedstawić najnowsze udoskonalenia, które wejdą wraz z kolejną aktualizacją Supremacy 1914. Wprowadzimy Szpilki, które obecnie są dostępne w wersji Java gry, a także nowy system podziału armii. Oczywiście będzie także sporo mniejszych zmian. Oto pełna lista: